6/28/2009

bengkel wacana ilmu, nilai dan komunikasi - part 2

salam ukhwah dan selamat pagi buat semua peserta bengkel..

hr ni aku out lg...maaf kpda y menunggu...perut aku wat hal sjak smlm, so aku tpaksa layan tntutannya hehe...kami gerak ke CCSB jam 8.15 dan tiba disana lebih kurang jam 8.30..kami dijamu dgn sarapan nasi lemak..sedap la plak sbb aku da lm xmakan nasi lemak ni..ermm 1 perkara nk citer ttg makanan ni, kami dijamu sepuas2 nya..sampai xlarat nk mkn de..sapan pagi pun lum hadam lg, dh suh minum pagi..kuih muih 2 sedap2 lak..kalo tiap mggu aku join kursus ni mau kembang bdn aku bagai di pam2 hehe..nnt ade lak y komplen huhuhu..

lect kami pg ni agak berat dari semalam..kami didedahkan dgn dunia penulisan yang sebenar oleh en. Zubli Zainordin..

to be continue...
pas zuhur kami disajikan dgn ilmu2 editing video..mcm2 y kami pelajari...mujur aku penah guna conopus n penah wat skrip..bguna gak pengalaman aku 2..ape2 pun kelas ni mmg best..byg kan kalo pakcik2 ni bjaya wat video sndir, aku rs betul2 tercabar..video kami lmbat sgt smpai kat meja, so aku pandai2 je gn pic sndiri..hasilnya mmg len dari y len sbb aku gn pic dr internet..
mcm2 video y best2 terhasil dari kelas y xsmpai sehari..harapnya CCSB dpt wat kursus lanjutan dari kursus ni..nk belajar lebih lg dr apa y aku dpt hr ni..peserta2 KOMrakyat y len seme dok ckp cmni..msg2 dah 'teroje' hehe..xpe2 kalo ade rezeki nnt kita jmpa lg..
TAHNIAH KEPADA SEMUA PESERTA KOMRAKYAT SIRI KE-4 ATAS KEJAYAAN KITA DARI KURSUS NI..
MA'AS SALAMAH ILAL LIQA'..

1 comment:

@pe@ce said...

PROGRAM PENGURUSAN JENAZAH & TEKNIK DAN ETIKA PENYEMBELIHAN MENGIKUT SYARAK


Tarikh : 10 - 12 Julai 2009
Tempat : Kem Bina At-Taqwa, Bukit Changgang, Banting
Yuran Penyertaan : Rm 30 seorang (termasuk pengangkutan, penginapan, makan & minum, modul, sijil)

Perasmian oleh : YB Dato' Dr Hassan Bin Ali

Anjuran :
Persatuan Kebajikan & Pendidikan Islam Selangor (PEPIAS)
dengan kerjasama
Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM)
Daerah Kuala Langat

Sesiapa Berminat sila hubungi : (untuk pendaftran & tempahan tempat)
Abdul Hafiz Bin Abdul Bar
012-5133 309
013-2008 249
adfiz_peace@yahoo.com
www.adfiz.blogspot.com
atau
Muzakkir - 0175086339
Adib - 0136282450
ila - 0132267954
Aimi - 0133077416



Penyertaan adalah terhad kepada 80 orang peserta terawal sahaja....!!!!

* Terbuka kepada remaja yang berumur 15 tahun keatas sahaja..